Druk ulotek | ulotki składane | ulotki farmaceutyczne
Druk ulotek realizujemy zarówno w technologii cyfrowej (niskie nakłady i krótki termin realizacji) jak i offsetowej (średnie i wysokie nakłady) na nowoczesnych maszynach Heidelberg. W druku ulotek oferujemy różne rodzaje papierów kredowych i offsetowych oraz ozdobnych w rożnych gramaturach od 90g – 350g.
Dla podniesienia jakości możemy je uszlachetnić folią mat, błysk lub soft touch. Dodatkowo oferujemy złocenie, srebrzenie, sztancowanie i lakierownie punktowe UV. Istnieje możliwość zastosowania druku specjalnego przy wykorzystaniu tonerów neonowych lub widocznych tylko w świetle UV. Na papierze ekologicznym Kraft oraz papierach barwionych w masie drukujemy kolorem białym.
Oferujemy nasze usługi na obszarze całego kraju.
Rodzaje ulotek w naszej ofercie
Ulotki zwykłe
- Format ulotki: A4, A5, A6, DL
- Papier: kreda mat / połysk lub papier offsetowy, 90-350g
- Kolorystyka: czarno-biała (1+1) / kolorowa (4+4) + kolor dodatkowy Pantone (5+5)
- Uszlachetnienie: folia matowa / błyszcząca / soft touch, lakier punktowy UV, złocenie
- Czas realizacji: 1-2 dni – druk cyfrowy, 3-5 dni – druk offsetowy
Ulotki składane
- Format ulotki po złożeniu: A4, A5, A6, DL
- Papier: kreda mat / połysk lub papier offsetowy, 90-350g
- Składanie: w C, w Z, w okienko, w harmonijkę, w mapę
- Kolorystyka: czarno-biała (1+1) / kolorowa (4+4) + kolor dodatkowy Pantone (5+5)
- Uszlachetnienie: folia matowa / błyszcząca / soft touch, lakier punktowy UV, złocenie
- Czas realizacji: 1-2 dni – druk cyfrowy, 3-5 dni – druk offsetowy
Ulotki farmaceutyczne
- Format ulotki po złożeniu: do ustalenia
- Papier: kreda mat / połysk lub papier offsetowy, 60-90g
- Składanie: do ustalenia
- Kolorystyka: czarno-biała (1+1) / kolorowa (4+4) + kolor dodatkowy Pantone (5+5)
- Czas realizacji: 3-5 dni – druk cyfrowy, 5-7 dni – druk offsetowy
wycenę wysyłamy niezwłocznie. Oferujemy pomoc w dostosowaniu plików do druku.
Specyfikacja techniczna druku ulotek
Ulotki zwykłe, ulotki składane, ulotki farmaceutyczne
Mimo rosnącej popularności reklam w Internecie, ulotki nadal są skutecznym sposobem dotarcia do klientów i jednym z najpopularniejszych materiałów reklamowych. Ich fizyczna obecność w rękach potencjalnych klientów przyciąga uwagę i pozostawia trwały ślad w pamięci. Istotną zaletą ulotek jest lokalna skuteczność – ulotki mogą być rozprowadzane w okolicy, co jest idealne dla niewielkich, lokalnych firm. Wydrukowane ulotki łatwo jest przechowywać, klienci często do nich wracają. Dodatkowo są relatywnie niedrogie w produkcji i dystrybucji, co czyni je atrakcyjnym narzędziem marketingowym. W czasach, kiedy większość reklam przenosi się do Internetu, tradycyjna forma ulotki może ponownie stanowić konkurencyjną przewagę.
Chociaż ulotka jako powszechna forma reklamy wydaje się niezwykle prosta do zaprojektowania, jej przygotowanie najlepiej zlecić profesjonalistom. Skuteczna ulotka musi przyciągnąć uwagę, zainteresować i zachęcić do zapoznania się z treścią. Inaczej może trafić wprost do kosza. Nasze doświadczone studio graficzne i drukarnia ulotek Warszawa, oferująca najwyższą jakość druku, pomogą Państwu przygotować i wydrukować atrakcyjne i skuteczne ulotki.
Nakład i technologia wydruku – druk offsetowy czy cyfrowy?
W zależności od terminu realizacji i wielkości nakładu proponujemy druk ulotek w dwóch technologiach, w najwyższej jakości. W skrócie, druk cyfrowy pozwala na realizację w bardzo krótkim czasie i jest ekonomiczny przy małych i średnich nakładach. Technologia offsetowa jest tańsza w przypadku dużych nakładów ale wiąże się z nieco dłuższym terminem realizacji.
W zależności od przeznaczenia wyróżniamy kilka rodzajów ulotek:
- ulotki promocyjne – informują o aktualnych ofertach i promocjach, czasem zawierają kupon, zniżkę lub inną formę zachęty do natychmiastowego skorzystania z oferty.
- ulotki informacyjne – to często ulotki składane, dostarczające ważnych informacji na temat produktów lub usług danej firmy. Informują o zaletach korzystania z jej usług i zawierają dokładne dane kontaktowe. Często przy tej formie ulotek pozostawiane jest miejsce na dane kontaktowe lokalnego przedstawiciela firmy.
- ulotki eventowe – okazjonalne ulotki, promujące różnego rodzaju wydarzenia, koncerty, spektakle.
- ulotki menu – będące zachętą do odwiedzenia lokalnej restauracji czy kawiarni.
- ulotki reklamowe – oferujące bardziej szczegółowe informacje na temat produktów lub usług, zawierające wysokiej jakości zdjęcia, często w wyrafinowanej, efektownej formie.
Różnią się sposobem wykorzystywania, dlatego wymagają dopasowania rodzaju papieru, gramatury i sposobu składania.
Rodzaj papieru, gramatura – druk ulotek
Standardowo drukujemy na papierze powlekanym (kreda mat/błysk) lub papierze offsetowym o gramaturze 90-350g. Ulotki farmaceutyczne drukujemy na niskiej gramaturę 60-70g. W przypadku druku ulotek z dużą ilością zdjęć proponujemy grubszy papier od 170g ze względu na efekt przebijania zdjęć. Grubsze ulotki drukowane na papierze 170g, 250g, 350g można zastosować takie uszlachetnienia jak foliowanie. W naszej ofercie posiadamy również papiery ozdobne, barwione w masie, które są stosowane w publikacjach w jakości premium. Dużym powodzeniem w ostatnim czasie cieszy się papier ekologiczny biały w wersji offsetowej lub powlekanej oraz papier brązowy (tzw. kraft). Na papierze kraft możemy drukować kolorem białym.
Rodzaje składania – drukowanie ulotek
Wybór sposobu składania papieru decyduje o efekcie końcowym. Państwa ulotki mogą zostać składanie na pół, składanie w C, składanie w Z, okienko, mapę lub harmonijkę. W zależności od formatu i sposobu składania wyróżniamy:
- ULOTKI ZWYKŁE – pojedyncze kartki, nieskładane
- ULOTKI SKŁADANE – w zależności od formatu i oczekiwanego efektu stosujemy kilka sposobów składania folderów reklamowych i bigowania: składanie na pół, składanie w C, składanie w Z, okienko, mapę lub harmonijkę.
- ULOTKI FARMACEUTYCZNE – mają zastosowanie w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Są dodatkiem do kosmetyków, zazwyczaj wymagają złożenia do możliwie najmniejszego formatu.
Standardowe formaty – druk ulotek reklamowych
Najcześciej stosowane wymiary:
- A4 (210×297 mm) orientacja pionowa / pozioma – standardowy format kartki papieru biurowego. Po złożeniu na pół tworzy format A5.
- A5 (148×210 mm) orientacja pionowa / pozioma – połowa formatu A4, takie ulotki reklamowe sprawdzą się przy większym nakładzie, kiedy zależy nam na czytelności materiału i chcemy wykorzystać format dwustronnej ulotki.
- A6 (105×148 mm) orientacja pionowa – połowa A5. Bardzo mały format, który łatwo można kolportować na targach czy innych imprezach wymagających dużych nakładów ulotek.
- kwadrat (210×210 mm) – pochodzący od rozmiarów standardowego formatu – to nietypowy kształt, niewymagający jednak sztancowania. Idealnie posłuży do wyróżnienia się na tle konkurencji.
- DL (99×210 mm) – format wielkości 1/3 formatu A4. To wydłużony, wąski kształt. Idealny do przekazywania informacji o usługach lub produktach w sposób zwięzły i przystępny. Taki format powstaje również ze złożenia formatu A4 na 3. Zaletą tego formatu jest możliwość przesyłania go w standardowej, wąskiej kopercie (DL).
Parametry ulotek farmaceutycznych ustalamy indywidualne. Jest to uzależnione od wielkości ulotki, ilości łamów i pudełka, do które ma być zastosowana.
Uszlachetnienia ulotek reklamowych
Zastosowanie rodzaju uszlachetnienia ma wpływ na charakter, jakość i trwałość. Możemy uszlachetniać na kilka sposobów:
- foliowanie mat / połysk – wzmacnia i zabezpiecza oraz wpływa na atrakcyjny wygląd. Pozwala uniknąć pękania na zgięciach.
- folia soft touch – również wzmacnia i zabezpiecza oraz dodaje efekt aksamitnego dotyku.
- lakier UV – pozwala wyróżnić punktowo elementy graficzne jak logo, tytuł.
- hotstamping oraz złocenie bezmatrycowe
Sposób dostawy – drukowanie ulotek
Państwa ulotki możemy dostarczyć w dowolne miejsce na terenie kraju i na terenie UE. Koszt dostawy jest uzależniony od wagi i miejsca przeznaczenia oraz sposobu pakowania. Na Państwa prośbę możemy zorganizować dystrybucję ulotek bezpośrednio do przedstawicieli handlowych, filii czy sklepów.
Do dzielnic Warszawy tj. Mokotów, Ursynów, Wilanów, Wola, Ochota, Centrum, Śródmieście i bliskich okolic Warszawy oferujemy dostawy własnym transportem co przyśpiesza realizację i niweluje ryzyko uszkodzenia przesyłki. Klientom z dalszych okolic oferujemy dostawę kurierem w każde miejsce w Polsce. W pozostałych lokalizacjach korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich.: DHL, DPD, INPOST.
Zamówienie na druk ulotek reklamowych
Kalkulacje oraz wszelkie ustalenia dotyczące druku ulotek przekazujemy wyłącznie drogą mailową, dzięki czemu zawsze możemy wrócić do konkretów. Odpowiemy Ci najszybciej, jak możemy. Cały proces zamówienia, włącznie w wydrukiem próbnym możemy zrealizować zdalnie. Przed ostatecznym przyjęciem zlecenia do druku sprawdzamy pliki pod kątem jakości i właściwych ustawień.
Jeśli nadal masz wątpliwości jaki wybrać papier, format oraz uszlachetnienia, zapraszamy do kontaktu. Wyjaśnimy, doradzimy i wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie: drukarnia@graffprint.pl
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy szybką realizację, doskonałą jakość i kompleksową usługę 🙂
Dodatkowa usługa związana z drukiem ulotek – projekt graficzny
Dodatkowo do Twojej dyspozycji oddajemy studio graficzne, z doświadczonym zespołem, który przygotuje projekt graficzny, bądź sprawdzi, a nawet naprawi Twoje pliki.
W sprawie projektów graficznych zachęcamy do kontaktu pod adresem: studio@graffidea.pl
Kontakt
05-500 Piaseczno / Warszawa
Z przykrością informujemy, że nie realizujemy usług "od ręki" typu ksero, wydruku zdjęć, oraz prac typu magisterska lub dyplomowa.